13.3.16

LEHTESIA E PAPERBALLUESHME E ORES 2 PASMESNATE



i errët ky bar ku me vetminë time jam ulur
boshatisur salla, e thënë ndryshe, vetëm meshkuj,
2 e pasmesnatës
ora kur vetëkënaqen poetët…
denjësisht largohen  dhe dy gjinjtë e fundit
dhe whisky  nuk më duket më si qumësht…

më vjen keq që  nuk jemi në vitin dymijë
kur në banak  mund të tymosja një cigare
por të paktën më lejohet të mendoj për ty
për sa kohë që dhe kjo nuk është ndaluar
për arësye shëndeti a sigurie publike
apo edhe më keq akoma ,
higjienike…

se tekanjoze shumë kjo botë
disa ankohen  se  dashuritë e pastra 
i bëjnë pis…
të tjerë  se u prishen flokët
nga një përqafim…

po nejse…

le të shpikim një sëmundje të re
për dy pacientë  të shëndetshëm si ne
një diagnozë unike

“overdozë dashurie”  është e vjetër
“mungesë  dashurie” akoma më e vjetër
epidemike që në Romën antike
ku në orgji servirej vetja
dy Nubiane tekja…

“doni edhe një Johnnie, zotëri?”
“jo, nuk dua tjetër…”

hedh sytë në mur dhe ora prapë 2
nuk më bëjnë sytë
2 pasmesnate
dhe nuk jam çmendur

“është ndërruar ora, zotëri
gjashtëdhjetë minuta  para!”

oh, ç’fat!

gjashtëdhjetë minuta zgjat një jetë
po aq  edhe një funeral
e mjaftueshme për të  vdekur i gjallë
por jo për të  lindur i vdekur…

oh ç’ngushëllim!
gjinjtë e fundit  do shfaqen prapë!

dhe

kur me qumësht të dehet fëmija brenda meje
ty, e vogla ime, atje larg
në gjumin e trazuar që zgjon liqenin
do të të dhëmbin thithkat e forta
do  të të ndizen buzët e etura
fikur në agoni orgazmat
dhe për të mijtën herë
brenda një çasti
do mbarsesh nga unë
për të më lindur...


©artangjyzelhasani