4.7.11

Gravitacionale


 do vijë një ditë
kur nga mungesa e peshës
shpirti do më  rëndohet
dhe asnjëra nga gratë
që në shtratin tim fjetën...
për mua s'do të ketë më rëndësi…
të ligjshme
të paligjshme...
vejusha...
virgjëresha...
të dashura
dashnore...
perëndesha...
kurva...
karakurva...
të një nate…
bashkëshorte...
të miat
të tjetrit...
të egra…
të urta...
zonja...
mantenuta...
putana...
prostituta...
që  prehjen torturuese në krahët e mi gjenin...

do vijë një ditë kur për mua s'do të kesh më rëndësi
ti GRUA  që të femërova me hijen time mbuluar...
do mbetet   mendje e cmëndur që s'mban mënd asgjë
dhe rafteve  të  harresës  kujtimesh gdhendur
vargjet  mëkatare që për ty   kam shkruar…
……………………………………
do vijë një ditë kur për mua s'do të kesh më rëndësi
dhe po atë ditë kam për të vdekur...


©Artan Gjyzel Hasani