5.2.16

PRUSHI I FUNDIT


me shumë mundim e ndezëm dhe qymyrin
barbekjuja është gati…jemi në piknik…
do piqen gjërat dhe pas pak do hamë
do bëjmë shaka
do shkrihemi së qeshuri
do pimë dhe birrë nga një çik…
e pastaj do më rrëfesh kur ishe e vogël
që zjarre të ndizje të pëlqente…
sypërlotur tymit i fryje…
flakës i gëzoheshe… lumturoheshe
teksa krande mblidhje zabeleve
hareja bubulake përflakte
netët plot yje pranvere…
e unë buzën do vë në gaz
do ndez një cigare…edhe një tjetër…
e në mendime do bie më pas
dhe nuk do të të them se
sa shumë më trishton ndezja e zjarrit…
vdekja e flakëve në përcëllim
…………………………………..
çdo zjarr që dikur ndizja shkujdesur,
shuante diçka në shpirtin tim…
dhe nuk do të të them se
s’më dëshpëron hiri i zjarreve të shkuar
por prushi që dimrit digjet në mangall
teksa e shoh të shuhet…të shuhet
e flakën të gëlltisë ngadalë
zvogëlohet…plaket…rrudhet…
ashtu… dritëmekur jep shpirt…
ashtu…në heshtje…pa fjalë…
e nxitoj të shuhem para tij…
e të shkoj i ngrohtë në atë botë...
a ndoshta të shuhem bashkë me të…
ta rindez më s'mundem dot…

(nga libri "MEKATARI")
©Artan Gjyzel Hasani