6.4.11

Andërranda


sa shum’ andrruem n’jetën ton’
dhe jetën e bam'  andërr,
sa shum’ andrruem…sa shum’,
dhe jetën e bam' gjum’…


jeta qeka nji andërr e madhe,
andrra  qeka nji gjum’ i gjat’…
lum’  i pazashëm nan  qepalla strukun…
dhe padashtun  n’gjum’  bim’  qi t’shofim nji andërr…
e tan jetës flejm’ n’arrati  prej vetes
boll qi andrrën ta shofim t’bukur...

* * *

kët bot’  gjumashësh sa fort du  ta zgjoj…
ndaj  kam nji andërr
qi t’mos kem ma andërr
e nji bot’  pa andrra  t’arnoj…

por

ty  veç n’andërr t’kam pa
për jet’ e mot
e  s’di a je…
e s’di si je…
veç di qi je…
atje…
n’andrrat  bardhezi   ku  m’endet  anda
n’vegime  agimesh qi ata s’i  shofin dot
…………………………………………
kam nji andërr  t’mos kem ma andërr
e nji bot’  pa andrra  t’arnoj…
po ata  flejn'
flejn'   edhe kur  s'kan'  andrra
e mu rilindjesh  m’vdes   andërranda
n’kët botën time  ku  pa gjum’  rrnoj…



(1996 - 2011)
©Artan Gjyzel Hasani



edhe ne shqipen standarde:

Endërrënda


sa shumë ëndërruam në jetën tonë
dhe jetën e bëmë  ëndërr,
sa shumë  ëndërruam…sa shumë,
dhe jetën e bëmë  gjumë…


jeta qënka një ëndërr e madhe,
ëndrra  qënka një gjumë i gjatë…
lumë  i pazëshëm nën  qepalla strukur…
dhe padashur  në gjumë  biem që t’shohim një ëndërr…
e tërë jetës flejmë në arrati  prej vetes
mjaft që ëndrrën ta shohim të  bukur...

* * *

këtë botë  gjumashësh sa fort dua  ta zgjoj…
ndaj  kam një ëndërr
që t’mos kem më ëndërr
e një  botë  pa ëndrra  t’arnoj…

por

ty  veç në ëndërr të kam parë
për jetë e mot
e  s’di a je…
e s’di si je…
veç di që je…
atje…
në ëndrrat  bardhezi   ku  më endet  ënda
në vegime  agimesh që ata s’i  shohin dot
…………………………………………
kam një ëndërr  t’mos kem më ëndërr
e një  botë   pa ëndrra  t’arnoj…
po ata  flejne
flejne   edhe kur  s'kane  endrra
e mua  rilindjesh  më vdes   ëndërrënda
në këtë  botën time  ku  pa gjumë  rroj…

(1996 - 2011)
©Artan Gjyzel Hasani