20.2.10

Apologjia e vërtetë e Adolfit - variacione për sinagogë dhe orkestër

Në këto rreshta nuk marr përsipër t'ju bind që në këtë botë djallëzore kam qenë ëngjëll, por që nuk kam qenë unë Djalli, sic ua kanë mësuar nëpër shkolla.
Nese do permblidhja me nje fjali te vetme biografine time ajo do te ishte: Kam qene nje patriot gjerman qe iu perkushtova ekskluzivisht tere jetes kombit tim.

Kur shkruajnë për mua biografët e mi harrojnë të shkruajnë më themeloren. Kombin tim. Kujtojnë se mua më lindën prindërit e mi të shkretë. Gabohen shumë.
Mua më lindi Traktati i Versajës kur atdheut tim, Gjermanisë, i rrëmbyen gjysmën e trojeve dhe ua falën Francës, Polonisë dhe Çekosllovakisë.
Mua më lindën ata që e katandisën Gjermaninë krenare në vendin më të rrënuar të Europës.
Mua më lindën bankat e Shejlokëve që i pinin edhe pikën e fundit të gjakut gjermanit, ndërsa lulja e rinisë gjemane binte heroikisht në luftë për të mbrojtur nderin e atdheut.
Mua më lindi thika çifute pas shpinës.
Me linden Karl Libknehtet dhe Roza Luksemburget, cifutet komuniste qe donin te mbillnin bolshevizmin ne Gjermanine time.
Mua më lindi cinizmi dhe makutëria angleze dhe pragmatizmi i amerikanëve në kurriz të popujve të tjerë.
Unë jam pjellë e dyfytyrësisë së diplomacisë së Të Mëdhenjve...
Jam pjellë e pazareve të ndyra që të ashtuquajturat demokraci perëndimore bënë dhe bejne.
Unë lind dhe rilind sa herë që demokracia zbythet para bolshevizmit.
Unë lind dhe rilind sa herë që bota mbarset me padrejtësi...
Këtë nuk duhet ta harrojnë kurrë biografët e mi.

Prej më shumë se gjysëm shekulli emri im është i ndaluar t’u vihet fëmijve, kurse emrat dhe portretet e Marksëve, Engelsve, Leninëve, Stalinëve, Trockëve, Maove, Fidelëve, Che Guevarave, Pol Potëve, Kim Ir Senëve, simbolet e tyre, yjet e kuq pesecepesh dhe drapër e çekanët i sheh kudo mes botës demokratike, madje edhe në bluzat e zyrtarëve amerikanë në kohë të lirë. S’ka gjë që viktimat e tyre janë 150 milionë. S’ka gjë se për gjysëm shekulli pas vdekjes time bota u kthye në Mesjetën e Errët nga Inkuizicioni Komunist.

Ka kaluar mbi gjysëm shekulli që kur ika nga kjo botë kurvë...

Bashkatdhetarët e mi, gjermanët krenarë, vdiqën kampeve të përqëndrimit nën çizmen sovjetike, hipokrizinë angleze dhe cinizmin amerikan. U dhunuan, u përdhunuan, u vranë, u përzunë nga trojet etnike në një eksod “demokratik” pas Potsdamit. Gjermania ime u nxorr në ankand dhe ajo që mbeti u nda në dy copë për gjysëm shekulli mes dy feve te perkoheshme e gjithnje fitimprurese te bijve te Solomonit, demokracisë liberale perëndimore dhe asaj proletare të lindjes.
Zotat e Demokracive Perëndimore, ata liliputët hipokritë që mbushën brekët prej meje, Churchillët e Rusveltët, pas vdekjes sime i vuri në rresht si ushtarë të bindur Gjeorgjiani Diabolik.
Unë ia vura kufirin në Moskë muzhikut. Kurse muzhiku ua vuri kufirin bash në mes të Europës angloçimçakëzve dhe amerikanaqërve.
Kur në vitin 1939 unë i mora Polonisë tokën amtare gjermane që minjtë e Versajës ia vodhën Gjermanisë sime, kundër meje u vërsul me armë e tërë bota “demokratike” , kurse vetëm 6 vjet më vonë kur Komunizmi u mori gjysmën e Europës dhe kur për gjysëm shekulli një e treta e botës u bë "draper e cekan" demokracitë “trime” të perëndimit mbyllën sytë dhe veshët dhe iu nënshtruan padronit të ri të gjysmës së planetit, atij njeriu që u bë gati të kapërcente Uralet nga frika e armëve të mia.

Fitimtaret e vetem te Luftes se Dyte boterore ishin Komunizmi dhe Zionizmi boteror, dhe jo Anglia apo Amerika, sic ju kane genjyer neper shkolla.
Churchill  dhe Ruzvelt nuk e filluan luften boterore per interesat e Britanise se Madhe dhe te Shteteve te Bashkuara te Amerikes dhe as per te vene "drejtesine" ne "padrejtesite" qe une po u beja fqinjeve.
Nese do kish qene keshtu Perandoria gjigande Britanike nuk do ishte shperbere me turp menjehere pas kesaj lufte, per t'u dobesuar dhe katandisur ne vazhdim nje sherbyese e nenshtruar e SHBA-se qe ne ate lufte fituan reputacionin si vrases gjakftohte te popullates civile.
Churchill dhe Ruzvelt luftuan per interesat e ngushta te botes zioniste, pjelle e klonuar e se ciles ishin.
Fitimtaret e vertete ishin Komunizmi qe pushtoi nje te treten e botes dhe Zionizmi qe doli nga ajo lufte me nje shtet te vetin, Izraelin, dhe me nje lob te fuqishem qe do te sundonte politikisht dhe financiarisht ShBA-ne dhe planetin.
Ua kane thene ne shkolla keto gjera?

Kolera e kuqe e bolshevizmit të cilën unë e shfarosa aq shpejt nga vendi im, i kushtoi botës 150 milion viktima në 50 vjetët që pasuan vdekjen time.

Habitesha se si kishte mundësi që angloamerikanët e civilizuar të “demokracisë” të bombardonin qytetet gjermane dhe të vrisnin qindramijëra civilë,gra e fëmijë të pafajshëm. Kujtoja se kishte vec Dresden. Nuk e dija se më vonë do vinte Hiroshima.

Në Nuremberg, mua dhe Gjermaninë time na gjykuan njerëzit më të pamoralshëm të Planetit, amerikanët dhe anglezët e tregetise se sklleverve te Afrikes dhe sovjetikët e Gulageve. Dhanë mësime morali njerëzor tregtarët e skllevërve, ata që prej shekujsh e trajtonin njeriun si gjah dhe mall, ata që në gulagët e tyre shfarrosnin me plumb dhe uri miliona njerëz, ata që kampet e përqëndrimit i kishin krijuar shumë dhjetëvjecarë para meje.
Në Nuremberg mua më gjykuan dhe dënuan bolshevikët, zionistet  dhe tregtaret e sklleverve, por kurrë Drejtësia.

Sot të gjithë jeni bërë qytetarë të një bote pa atdhe. Fëmijëve tuaj nëpër çerdhe, kopshte e shkolla nuk u tregohen më përrallat e Andersenit, por produket hollivudiane te  6 milionëve, dhomave të gazit dhe te Holokaustit - produkte propagande që mbrohen me ligj.
Por “harrojnë” të tregojnë “përrallën” e anijes “St Louis”.
“Harrojnë” të tregojnë “përrallën” e 9 milion civilëve gjermanëve të vrarë, dhunuar, përdhunuar, çmendur, vetvrarë, dëbuar, burgosur, internuar në vitet 1945-1949.
“Harrojnë” të tregojnë "përrallën" e mijëra civilëve palestinezë të vrarë nga dhuna militare e “popullit të zgjedhur”.
“Harrojnë” të tregojnë "përrallën" e FMN dhe Bankës Botërore – dy Shejlokët tipikë të kohëve moderne.
”Harrojnë” të tregojnë për Zionizmin.
“Harrojnë” t’i tregojnë botës se ku ka luftë dhe gjak gjëndet dora, armet dhe paraja zioniste.
“Harrojnë” t’i tregojnë botës për pazaret e ndyra të Jaltës dhe të Potsdamit ku “demokratët” e mëdhenj amerikanë, anglezë e sovjetikë shitën dhe blenë në pazare te peshtira bakallësh jo lopë dhe dele, por kombe, popuj dhe shtete.
Gjithshka që ndodh në botë sot eshte pasojë e këtyre "harresave".

Demokracitë perëndimore nuk janë antikomuniste. Përkundrazi, janë shtrati ku ngrohen këlyshët e hienave të kuqe.
Hienat e kuqe sot i mbron demokracia dhe Karta e lirive themelore të individit. I financon paraja e atyre qe financuan edhe Leninin para se t'i bente varrin botes. I strehon sot bash në zemër të Nju Yorkut e të Londrës. I shkollon në universitet më të mira. I financon dhe pastaj i shpërndan nëpër botë si iluministët e komunizmit të ri. Nën diellin e demokracisë tuaj shpërndahet fara e kuqe e bolshevizmit.
Komsomolas harvardësh me pasaportë amerikane në xhep kërkojnë treg: ”Hajdeni blerës…Drapër e Çekan 3D…Marks Hi-tech…Lenin Corp…Trocky New Age...Stalin Communication…Fidel Inc…Che Guevara Holding…Hajdeni blerës…dje ishit vetëm 150 milion…Më shumë do të jeni nesër…Avazi rifillon…”

Pas kaq vitesh në varr një peng më ka mbetur i patretur: Dunkirku.
Bota sot do ishte ndryshe dhe kolera e kuqe - kjo pjelle klasike hebrenjsh - do ishte shëruar një herë e përgjithmonë.

Sot vetem budallenjte mund te besojne se nje ideologji e dhunshme dhe gjakatare si Komunizmi, qe vjen dhe rri ne pushtet vec me dhune dhe gjak, mund te luftohet me mjete paqesore demokratike duke i tundur para syve Karten e te Drejtave dhe Lirive Themelore te Individit. Duhet te jeni shume budallenj nese e besoni akoma kete gje. E vetmja liri themelore e hienave eshte gjakderdhja.
Kolera e Kuqe e Komunizmit nuk mund të shërohet kurrë me Coca Cola, por veç me zjarr dhe me hekur. Me asnjë mjet tjetër.
Nëse nuk ju ka mjaftuar lufta ime dhe shekulli i kaluar për t’ju bindur për këtë të vërtetë, atëhere më vjen shumë keq për ju: jeni të destinuar të zvarriteni si minj akoma edhe për shumë shekuj te tjere…


Mirëmbetshi pra …

Sidoqoftë, I Juaji,

i mallkuari i madh i përjetshëm,

Adolf.