7.2.08

nga cikli: “Banquet-hall stories”

Mbrëmë për në shtëpi më përcolli një e huaj
e brishtë dhe seksi si makinë e saj
“Ku banon?”
“Dy cigare më larg…”
“Aha…e kuptova…qënkemi afër shume…
E sheh atë hirin që akoma nxjerr tym?
Dy puthje më tutje banoj e vetme unë…”
Mbrëmë për në shtëpi më përcolli një e huaj
tunduese dhe seksi si makinë e saj
“Zotëri, a ke emër ? “
"Unë…unë…?
S’e di…Vallë ka rëndësi?
Po ty si të pëlqen të të quaj?”
“Më quaj frymë…nëse ajër quhesh ti…”
Mbrëmë për në shtëpi më përcolli një e huaj
me gjinjtë kabriole si makinë e saj
era që frynte flokët e gjatë ia hidhte
mbi fytyrën time…
dhe ah…pastaj…pastaj…
asgjë pastaj…pastaj…
“Arritëm?”
“Arritëm…”
“Natën…”
“Natën…”
“Ah…E di pse të përcolla?
M’u duke fytyrë e parë…
Më fal…
Ndoshta ndër ëndrra…
ndoshta ndër vegime…”
“Oh s’ka gjë vogëlushe…
gjëra që ndodhin…
Tashmë fytyrë e parë i dukem edhe gruas sime “