10.7.09

Misioni paranoik

Në këtë botë ku fjala peshon më pak se ëndrra,
memec le të bëhem që nga heshtja ime peshë të marrë…
Në këtë botë ku lulet dhurohen aq lehtësisht,
varr i harruar le të bëhem,ku lule nuk vë askush…
Në këtë botë ku MORALI mbretëron si travesty i konvertuar
helm le të bëhet sperma ime në “one night stand”-in tonë…
Në këtë botë ku kaq MIQËSISHT miku të bëhet armik
dhe armik origjinal nuk ka më,
c’vlerë ka lufta për të fituar miqësinë e një njeriu…?

Në këtë botë ku DASHURIA tepron aq shumë,
sa që shpesh u falet kafshëve nga njerëz që s’e njohën kurrë,
si mund t’iu fal dashuri njerëzve,unë që dashurova aq shumë…?
Në këtë botë ku edhe kukullat tashmë ndjejnë vetmi,
kush mund të më shpjegojë ndryshimin midis
një vrasësi dhe një fëmije?
………………………………………………………….
Në këtë botë ku e VËRTETA ka dhjetë FYTYRA
K-Ë-R-K-O-J
vetëm njërën,
pa sy,
pa gojë,
pa veshë,
pa emër
dhe si një copë të bardhë letre
një të porsalinduri t’ia dhuroj,
me lotë dhe urinë
pikturën e tij tronditëse të vizatojë….

Në këtë KARNAVAL shekullor,
pazar i pafund shpirtërash të kambizuar
hedh cdo cast MALLKIMIN tim :
“GËZUAR PËR SHUMË VJET,NJERUCËR !”,
duke shpresuar të mos i zërë…

(1996)