21.2.09

Hera e pare (tregim)

Hera ime e parë erdhi papritur e pakujtuar një ditë të nxehtë gushti në një dhomë hoteli të një qyteti të vogël jugor ku kisha shkuar si pjesmarrës i një kampionati shahu për të rinjtë.
Isha 16 vjec dhe deri në këtë moshë përvec masturbimit të përditshëm kisha në arsenalin e sukseseve të mia edhe disa puthje me ca moshatare të mijat. Po ashtu , një ditë më kishte puthur edhe një fqinja ime dyzetëvjecare ,por isha i bindur që ajo puthje bënte pjesë në arsenalin e sukseseve të saj.
Pra po qëndroja i vetëm në dhomën e hotelit ,me një libër shahu në dorë duke u përgatitur për ndeshjen e pasdites. Avujt e vapës hynin në dhomë asfiksues e të rëndë, përziheshin me erën e trupit tim të dirsur ,me erën e dhomës së vjetër të hotelit dhe me erën e klorit që vinte nga nevojtorja përballë. Dikur u shtriva i lodhur dhe instiktivisht fillova të fërkoj zogun tim që në cast nisi të fryhej e të forcohej .Isha lakuriq dhe carcafin e kisha shkelmuar në fund të shtratit. Nisa të masturboj lehtë me sytë mbyllur duke fantazuar për të mijtën herë udhëheqsen e pionierëve që me kalimin e kohës tjetërsohej në fantazinë time duke marrë tiparet e grave që më kishin ngjallur epshe në periudha të caktuara.
Fantazia ime e atëhershme përmbante edhe nënprodukte jo reale , por subkoshiente , të sadomasokizmit ku sadiste ishin gjithmonë gratë. Në një periudhë të mëvonëshme sadizmi kaloi në anën time, sidomos kur kisha të bëja me vajza shumë më të reja se unë në moshë. Kjo gjë ndoshta shpjegohet me faktin që kur një djalë i vogël bën seks me një grua shumë më të rritur si në moshë ,ashtu edhe në energji seksuale trupore , është i vetëdijshëm për vuajtjen seksuale që e pret. Cështje inferioriteti , qoftë edhe virtual.

Kështu pra , isha zhytur i tëri në ëndërrimin tim erotik ,kur papritmas dëgjoj zhurmën e një celësi që përpiqej të hapte derën time. Doja të reagoja ndaj asaj zhurme që ma ndërpreu aq papritur kënaqësinë, por e ndjeva veten të paaftë për të bërë qoftë edhe një lëvizje të vetme, përvec se të hiqesha sikur po flija. Dera u hap. Dikush kish hyrë në dhomën time dhe po qëndronte palëvizur, gjë që unë e përceptoja fare mirë nga qetësia që mbizotëronte dhomën. Dëgjohej vec frymëmarrja ime së cilës përpiqesha t'i jepja tonet e frymëmarrjes së një të përgjumuri.
Nuk e di se sa caste kish zgjatur ajo gjëndje, por e kujtoj mire që gjatë asaj njësie kohore isha përpjekur të gjeja se kush ma kish prishur qetësinë. E kisha kuptuar që duhej të ishte pastruesja që kish ardhur për ndërrimin e carcafëve.
Kisha imagjinuar gjithashtu edhe se cfarë po shihte ajo grua me sytë e shqyer mbi trupin tim lakuriq, madje kisha patur kohë të mendoj edhe se cfarë kishte ndjerë ajo në ato caste duke parë organin tim më kryenec se kurrë. Nuk kisha patur kohë vec për një gjë : për t'u mbuluar me carcaf.
Ndërkaq pastruesja kish tërhequr derën duke e kycur përsëri duke më lënë mua të dëgjoja hapat e saj që largoheshin korridorit të ngushtë të hotelit.
Isha ngritur si i dehur nga kënaqësia që më jepte ideja që një grua më kish parë lakuriq , por, për habinë time të jashtëzakonshme, dera u hap përsëri dhe këtë herë isha përballë pastrueses, kësaj gruaje rreth të dyzetepesave, me gjoks të plotë dhe me trup të shëndoshë e tepër të trashe që mund të ngacmonte vetëm epshin dhe fantazinë e një të burgosuri, të një ushtari apo të një adoleshenti të virgjër sic isha unë. Lakuriq përballë saj dhe këtë herë jo në gjume, por i zgjuar, plot epsh dhe frikë për atë që më priste.
Mbaj mënd që pastruesja, pasi më kish thënë " me kë tallesh ti ,mor picirruk" , më kish mbërthyer me krahët e fortë duke më puthur me një padurim të dukshëm, duke më kafshuar në buzë, gushë, shpatulla, ndërkohë që dora e saj ishte ulur poshtë trupit tim duke më fërkuar barkun, leshin poshtë tij dhe komplet atë masë të butë e të fortë njëkohësisht që nisi të pulsojë në ato duar që kushedi sa meshkuj kishin ledhatuar...
Instiktivisht, duke ndjerë trupin e saj të puthitej pas timit nisa ta puth në fytyrë, në buzët e etura që po më thithnin gjuhën që elektrizohej nga dridhjet, nga ngrohtësia e lagur e gjuhës së saj dhe me duart e mija, për herë të parë në jetën time, nisa të zbërthej fustanin e një gruaje , të përkëdhelja gjinjtë e saj të mëdhenj, të ngrohtë, të rëndë, me thitha të erektuar, t'i puth e t'i kafshoj ashtu te derdhur mbi fytyrën time duke më mësuar për herë të parë e përgjithmonë magjinë që fshihet te gjinjtë e një gruaje.
Ndërkaq ishim rrëzuar mbi shtrat; trupi i saj i shëndetshëm, plot djersë dhe fuqi, gjinjtë që dridheshin ashtu lëshuar mbi gjoksin tim akoma të dobët e të pa zhvilluar mirë, rënkimet tona si rënkimet e dy kafshëve apo të dy mundësave që ndeshen për jetë a vdekje, duart e mija që përpiqeshin të shtërngonin fort vithet e saj të mëdha, duart e saja që përpiqeshin të drejtonin organin tim drejt vorbullës së saj leshatore, një e ngritur cuditërisht e lehtë dhe e menjëhershme e trupit të saj të bëshëm dhe ...hera e parë kish filluar të ndodhte në një mënyrë dehëse, trullosëse, marramendëse, lodhëse dhe shplodhëse, e ngrohtë, e ngrohtë, e ngrohtë, aty në qendër të trupave tanë, në qendër të botës...Vallë a ekzistonte botë tjetër për mua në ato caste ?
Ndjeja shtërngimin e ëmbël të asaj vorbulle mishtore dhe të ngrohtë e të lëngëshme tashmë që lëvizte poshtë e lart mbi pistonin tim të fortë, të ngrohtë, aq të domosdoshëm për atë pastruese në prag të pleqërisë që mua në ato caste më ish dukur si perëndeshë e plotfuqishme mbi epshin dhe rënkimet e mia. E kisha lëshuar veten tërësisht në duart e kësaj perëndeshe i nënshtruar ndaj puthjeve, kafshimeve dhe shtërngimeve epshore të duarve dhe kofshëve të saj të fuqishme; cdo pjesë e trupit të asaj gruaje më dukej e fuqishme, e frikshme, sunduese, ndërsa vetja ime shumë i dobët, i pafuqishëm, ndaj edhe i isha bindur trupit dhe zërit të saj që duke u dridhur dhe rënkuar më ish lutur ( apo urdhëruar) "Më fort...oh më fort... aman...prishu...tani...tani...shpirti im!"
Në një cast, i ndodhur mbi të, duke parë fytyrën e saj të deformuar nga gulcimet, buzët që i kafshonte me dhëmbë, djersët që i lagnin flokët disi të thinjur anash, gjinjtë tashmë të squllur e me thithat e rrafshtë, kofshët e ngritura përpjetë dhe spazmat e tërë trupit të saj, pra, duke e parë nga lart këtë agoni të saj, e kuptova që në të vërtetë isha shumë më i fuqishëm se ajo, e kuptova që akti seksual, akti më i rëndësishëm i jetës njerëzore, është në fund të fundit një luftë, një betejë që duhet fituar me cdo kusht, edhe pse ndonjëherë mund ta humbje, sic po e humbte ajo grua e shëndoshë dhe e fuqishme, perëndeshë deri para pak casteve e tashmë e shtrirë nën trupin dhe organin tim, e lodhur, e pafuqishme, e mundur, skllave...
Ajo e kish arritur orgazmën e saj, por symbyllurazi në të vërtetë ajo nuk po qante humbjen e saj, por timen që s'vonoi të vinte bashkë me një spruco të fortë sperme që unë me dëshirën ( apo urdhërin ) e saj e lëshova në rrëzë të shalëve të saja, aty ku mbaron leshi i seksit.
Kishim mbaruar. Pastruesja kish ikur pasi më kish puthur gjithë dhembshuri në faqe dhe buzë, por pa epsh , duke më thënë "Je moshatar me tim bir !"
I lumtur deri në hutim, ashtu lakuriq sic isha, vrapova deri te dera gjysëm e hapur e dhomës dhe arrita t'i them "Faleminderit, shumë faleminderit !"
U ktheva përsëri në dhomën time ku tashmë kundërmimit të klorit i ishte shtuar edhe kundërmimi i spermës dhe djersës së betejës së sapo mbaruar .
Për herë të parë në jetë do të masturboja me një imazh të ri,atë të asaj pastruese gjysëm të plakur që aq natyrshëm me kishte futur në botën e mrekullueshme të seksit...

(1996)