4.1.09

Kur lexuesi nuk eshte lexues ( replike mbi nje vezhgim)

Thane "lexuesit":

* “Gjeja me e shemtuar qe kam lexuar qe kur nuk mbahet mend.
Adminet nese kane ndonje ndergjegje njerzore (sepse kjo ndergjegjia shqiptare u be boz tashme) bejne mire t'i bllokojne shkrime te tilla.

* Ky shkrim është faqe e zezë për krejt blogosferën shqip;…. prandaj më vjen turp, para miqve, kolegëve dhe të gjithë qytetarëve shqiptarë me origjinë vllahe, që një shqiptar po aq etnik sa unë, guxon të dalë publikisht me manifeste të tilla primitive.

* Fryrja e percarjes fetare, etnike apo pseudo-etnike pervec se e turpshme eshte shume e rrezikshme.

* Po mire mer, ta mbajme. Si na keshillon whisper tani? T'ia fusim nje holokost sic u be me hebrenjte (se ashtu i ka bere krahasimet) apo t'iu gjejme token e shenjte e t'i heqim zvarre andej tutje?!

* Te ruhemi nga vllehet dhe ortodokset?

* shkrimi gju me sacme, pra fut ne nje thes gjithe vllehet e ortodoksit.

* Ne kete shkrim eshte paraqitur nje realitet tejet i ekzagjeruar, racist dhe diskriminues. Pastaj vete argumentat qe shtrohen jane te dobet. Per gjendjen e veshtire aktuale ne vend, autori kerkon armiq imagjinarë, nderkohe qe çdo shqiptar ka pergjegjesine e tij ne tranzicionin aktual. Po whisper, kjo eshte vetem paranoja juaj personale, kjo quhet ksenofobi.

* Po aq absurde eshte thirrja "te pastrojme rradhet e qeverise nga vllehet" dmth te çvllehezojme qeverine dhe mediat.

* Ky eshte pseudoshkrim, qe perpiqet deri ne ngerc te hiqet si shkrim i mirefillte.

* Shkrimi per plehra, "argumentet" te mjera. S`ke ku ta kapesh me pare, kohe e humbur, por qe vlen vetem per t`u bindur se fatkeqesisht ka edhe keshtu...

* por per hir te te vertetes desha te them se ky shkrim eshte pak me shume se i keq. Eshte keqdashes. Dhe nuk po e jap me pika se nuk shkova dot me shume se dy paragrafe ngaqe mu perzie.

* Ajo qe me cudit dhe me vjen keq mua, eshte se idete e seleksionimit dhe persekutimit nuk vijne nga ndonje cunak buze padirsur, i cili eshte rritur me croissant me cokollate dhe nuk ia ka idene se cfare do te thote te persekutosh njerez ne baze ideje, krahine dhe prejardhjeje, por keto xhevahire dalin nga goja e nje njeriu qe i ka vuajtur mbi kurrizin e vet vuajtjet e persekutimit.”



Komentet e mesiperme do te kishin vlere nese do ishin shoqeruar me citime nga teksti dhe te mos mbeteshin ne nivelin e nje refuzimi te thjeshte te shoqeruar me verdikte te verbera e te rendomta turmash.
Kam folur shpesh per pseudolexuesit apo kandidatet per lexues. Me keqardhje konstatoj se vazhdojne te ekzistojne sidomos kur ua do puna te hiqen si te tille.

Ky shkrim nuk ishte nje poezi e as ndonje krijim artistik pelqimin apo refuzimin e te cilit askush nuk do ishte i detyruar ta shpjegonte. Por eshte nje vezhgim personal mbi baze te nje kendveshtrimi personal te realiteteve shqiptare.
Te mos jesh dakort me kendveshtrimin tim eshte tjeter gje dhe t’i mveshesh qellimshem shkrimit gjera qe nuk i ka eshte nje gje tjeter aspak e lavderueshme.

Pra sipas te mesipermeve shkrimi eshte racist, percares, ksenofob, paranoiak etj etj..por askush prej tyre nuk ka mundur dot te citoje nga teksti ku e ka pare ne tekst racizmin, diskriminimin apo urrejtjen percarese kunder vlleheve. Kjo tregon nivel paragjykues nga ana e komentuesve.

Vezhgimi im nuk synon aspak te sulmoje nje komunitet vlleh ne teresi. Kete gje e kam theksuar ne vazhdimesi te shkrimit tim:


Citime nga teksti:

“Aksioma 1: jo çdo vlleh është detyrimisht antishqiptar
Aksioma 2: jo çdo antishqiptar është detyrimisht vlleh

Ne paranteze sqaroj se ky nuk eshte aspak nje vezhgim me syrin e nje antivllehu, sic natyrisht do te interpretohet qellimshem nga pseudolexuesit e cdo etnije, por eshte nje vezhgim i bere me syrin e nje shqiptari.

Duke i hequr tingellimin e mundshem antivlleh dhe duke i mshuar tingellimit paralajmerues dhe ndergjegjesues ndaj shqiptareve do ta ilustroja kete vezhgim edhe me nje pasazh te shkruar nga nje shqiptar i madh si Konica:

U kerkoj ndjese te sinqerte miqve te mi vllehe kudoqofshin (dhe te tille kam jo pak) si edhe atyre lexuesve vllehe, por joantishqiptare, nese mund te ndjehen te cenuar apo te fyer nga ky vezhgim i imi. Ritheksoj se shenjestra e ketij vezhgimi ka vetem nje emer: antishqiptarizmin qe buron nga shqipfolesit-joshqiptare ciletdoqofshin.”

Keto citime nga teksti zoterinjte komentues duhet t’i kishit lexuar para se te leshonin munxat drejt autorit. Edhe te lexuarit kerkon ndershmeri . Vetem nga nje lexim i ndershem rrjedh nje koment i ndershem. Nuk e kam fjalen ketu per ata "lexues" te cilet mund te lexojne pa e humbur fillin llogjik vetem ndonje sms dhe qe lodhen nga tekste me me shume se pese rreshta.Keta te fundit eshte me e udhes te zbaviten me celularet e tyre se sa te veshtiresojne jeten e tyre duke lexuar vezhgime te tilla.
Paturpesisht kerkohet nga ky lloj pseudolexuesi qe autori te shKoje te debatoje mes tyre. Mbi cfare te debatoje autori o pseudolexues? Mbi sharjet dhe fyerjet qe i behen atij? Mbi komente te shpikura nga fantazia e pseudolexuesit? Mbi deformimet e qellimshme qe i behen tekstit te shkruar?
Sigurisht nje autor nuk ka nge dhe as kohe te tepert te merret me pandehma pseudolexuesish.Autorit i intereson vec mendimi i lexuesit dhe me opinionet(sidomos ato kundra) e lexuesit do perballej me kenaqesi ne cdo rast. Natyrisht edhe autori edhe shkrimi do perfitonte vlera racionale nese do perballej me nje bashkebisedim profesional, etik dhe racional me lexuesin. Me lexuesin qe komenton mbi ate qe autori ka shkruar te zeze mbi te bardhe dhe jo mbi halucinacione pseudolexuesish qe duan te "bashkebisedojne" mbi nje tekst te cilin NUK DINE TA LEXOJNE ose QELLIMSHEM E KEQLEXOJNE DUKE E DEFORMUAR.


Shkrimi dhe autori u quajten "racist dhe ksenofob", por askush nuk mundi te citonte racizmin apo ksenofobine e shkrimit.

Citim nga teksti:

“vllehët nuk janë një fe apo religjion, por janë një minoritet kulturor joshqiptar. Janë bujtës fatkeqë që nata e Historisë i zuri në rrugë të madhe siç zuri edhe romët. Bujtës fatkeqë, por që bujaria ( me shpesh instiktive se sa e ndërgjegjshme apo paragjykuese) e mikpritësit shqiptar iu dha një vend në sofrën shqiptare. Vllehet jane nje minoritet kulturor qe gjate historise kane deshmuar nje gen te fuqishem mbijetese dhe konservim te vlerave dhe traditicionit te tyre jo te varfer kulturor. Nje minoritet kulturor i cili ka te drejten legjitime e te pamohueshme te lulezoje ne kete vend qe quhet Shqiperi po aq sa edhe shqiptaret duke mos e humbur perkatesine tij vllehe.

Është e kuptueshme dhe gjej rastin t’i përgëzoj për përpjekjen e tyre vigane për promovimin me çdo kusht të kulturës dhe tradicionit vlleh edhe në kushtet kur janë thjesht një minoritet kulturor në një vend të huaj, në një vend që në analizë të fundit nuk është atdheu i tyre biologjik. Padyshim ata janë patriotë shumë të mirë të çështjes vllehe në përgjithësi dhe kjo gjë natyrisht i bën ata të respektuar edhe në mjediset shqiptare. Për sa kohë që mbeten në nivelin e dashurisë për kombin e tyre sigurisht, por jo kur fillojnë ekpansionin dhe kryqëzatën ndaj një kombi tjetër që rastisi t’i mikpresë paraardhësit e tyre.”

Ku eshte racizmi ne keto rreshta te nderuar pseudolexues?


A synon shkrimi percarje fetare apo etnike sic u pretendua nga turma e pseudolexuesve? ASKUND NE TEKST!
Le ta ilustrojme nga teksti edhe kete akuze te disa komentuesve.

Citim nga vezhgimi:

“Është i gabuar perceptimi që të gjithë ortodoksit shqiptarë janë antishqiptarë. Është një perceptim i pavërtete i cili me apo padashje i shërben antikombëtares në një plan më afatgjatë.Shpesh ky perceptim popullor iniciohet qëllimshëm nga ata që duan të zhvendosin vëmëndjen drejt një dasie fetare- një plagë që dëshpërimisht duan ta implantojnë edhe në realitetet shqiptare.
Në fakt mendoj se nuk kemi të bëjmë aspak me dasi fetare. E theksoj: ASPAK! Shqiptaret kurre nuk e kane pare identitetin kombetar te lidhur me fete e tyre konjukturale.Ky eshte nje fakt i pamohueshem ne vazhden e historise. Perkundrazi jane fqinjet tane qe identitetin fetar e konsiderojne si identitet kombetar dhe te lidhur pazgjidhshmerisht me te.Dhe kane qene fqinjet tane apo minoritete etnike ose kulturore te lidhur me ata te cilet kane kerkuar ta paraqesin ne shekuj identitetin kombetar te shqiptareve si nje identitet fetar.”

Kalojme tani ne thelb te vezhgimit. Autorit nga vezhgimet e veta i rezulton si me poshte:

Citim nga teksti:

“Aksioma 3: Ne cdo dukuri antishqiptarizmi te shfaqur ne periudhen e dy dekadave te fundit mbizoteron elementi vlleh si perfaqesues i nje ndergjegjeje etnike joshqiptare.

Gjithsesi në këtë skakierë luan akoma një kalë. Një kalë troje jo grek siç mund të mendojnë të tjerët shpesh jo pa aresye. Është një kal troje vlleh.”

"Është pikërisht elementi vlleh i kësaj ortodoksie i cili gjeneron në vazhdimësi tezat antikombëtare."

Dhe per te mos mbetur vetem ne nivelin e konstatimit personal autori I referohet edhe burimeve te tjera ne lidhje me perceptimin e tij.
U referohet dy perfaqesuesve te CERTIFIKUAR te ndergjegjes shqiptare si Konica dhe Kadare, dhe njekohesisht i referohet edhe statistikave lehtesisht te verifikueshme te statusit te vlleheve ne rangjet e larta qeverisese te shqiperise komuniste dhe postkomuniste.Madje autori e ka distancuar dukshem ne tekst veten nga ndonje mllef antivlleh i fjales se Konices, lehtesisht e keqkuptueshme dhe e keqperdorshme nga mendjet e nxehta .

Ne vazhdim te shkrimit autori shtjellon DUKURINE qe ai ka vezhguar:

Citim nga shkrimi:

“Diskutohet çështja e Kosovës, diskutohet çështja e Identitetit Kombëtar, diskutohet Gjuha shqipe, diskutohet Origjina e Shqiptarëve, diskutohet insitucioni i Heroit Kombëtar-Skënderbeu, diskutohet një personalitet i kalibrit botëror si Nënë Tereza, diskutohet e ardhmja e Shqipërisë, diskutohet Kultura Shqiptare, Etnogjeneza Shqiptare apo çdo gjë tjetër që lidhet thelbësisht me Shqipërinë dhe Shqiptarët auditori është e pamundur të mos ketë në përbërje me cilesine e “specialistit te ceshtjeve kombetare shqiptare” te njejtin grup vllehesh dhe pothuajsevllehesh (!) I njejti grup vllehesh dhe pothuajsevllehesh over and over perballet me ceshtjet kombetare te shqiptareve (!). I njejti mish-mash vllehesh u sqaron shqiptareve nga ekranet e televizoreve apo nga faqet e gazetave reale dhe virtuale se duhet te ckombetarizohen sa me shpejt te jete e mundur (!)
I njejti mish-mash vllehesh dhe pothuajsevllehesh ( faqezinj e faqekuqe sipas rastit) qe here nen petkun e analistit, te historianit, te perkthyesit, piktorit-publicist e te studiuesit, por gjithnje nen petkun e shoqerise civile “shqiptare”, qe ka marre persiper t’u thote shqiptareve qe atdhedashuria eshte herezi e turpshme (!)”

A eshte i tere komuniteti vlleh ne kete histori? Autori thote JO.

Citim nga teksti:

“është e pamundur të mos ketë në përbërje me cilesine e “specialistit te ceshtjeve kombetare shqiptare” te njejtin grup vllehesh dhe pothuajsevllehesh”

“Për sqarim dhe për të shmangur çdo keqkuptim të qëllimshëm nga pseudolexuesit dua të theksoj se të gjashtë këta (dhe sigurisht nuk janë vetëm keta te gjashtë) janë persona të nderuar në profesionin e tyre, njerez që profesionalisht janë nderuar dhe vlerësuar nga publiku shqiptar, njerëz që tërheqin vëmendje mediatike dhe publike me fjalën e tyre kur kjo fjalë është profesionale dhe aspak emotive apo nën shtysa të dyshimta.
Janë njerëz që kanë fituar çmime dhe vlerësime profesionale ndërkombëtare për kontributet e tyre në fushat përkatëse.
Ashtu sic kane fituar statusin e sharlatanit perballe studiuesve serioze dhe fakteve te patundura historike ne jo pak “studime” dhe teza te tyre gjoja akademike!
Ashtu sic kane fituar statusin e karagjozit sa here qe rrugen e dokumentuar te Historise dhe Fakteve Dokumentare qe vine qe nga Antikiteti dhe gjenite e asaj periudhe perpiqen ta ndrrojne me qorrsokaqe driteshkurtera te pseudokerkimeve te tyre shkencore.
Ashtu siç kanë fituar edhe statusin e antishqiptarëve jo rrallë herë kur kolektivçe si në një kryqëzatë të mirëorganizuar kanë përqëndruar zjarrin e dijeve dhe mosdijeve të tyre dhe rezultanten e komplekseve të tyre të mungesës së një atdheu “të tyre” pikërisht në temat e nxehta kombëtare të shqiptarëve.”

"I njejti mish-mash vllehesh dhe pothuajsevllehesh ( faqezinj e faqekuqe sipas rastit) qe here nen petkun e analistit, te historianit, te perkthyesit, piktorit-publicist e te studiuesit, por gjithnje nen petkun e shoqerise civile “shqiptare”, qe ka marre persiper t’u thote shqiptareve qe atdhedashuria eshte herezi e turpshme"

“Unë nuk njoh ndonjë komb tjetër në botë që të hiqte brekët në këtë farë feje siç u kërkojnë disa eksponentë të minoritetit kulturor vlleh shqiptarëve.”

Pra autori thote qarte qe qenkan 6 persona dhe jo sic pretendon pseudolexuesi “i tere komuniteti vlleh”. Me te drejte si autor i vezhgimit mund t'i pyes pseudolexuesit: "I keni syte ne balle apo diku tjeter?"
Pra disa persona qe sot per sot perfaqesojne eliten vllehe ne mediat shqiptare e ne shoqerine civile “shqiptare”. Pra disa persona (6 apo me shume) te cilet jane object I vezhgimit tim, 6 persona te cilet jane eksponente te komunitetit kulturor vlleh ne Shqiperi.

Dhe ne vazhdim autori ben nje sinteze logjike te disa fakteve reale te cilet i jep te detajuara ne tekst.

1- te gjashte ata persona karakterizohen nga antishqiptarizem sa here qe diskutohet ceshtja kombetare shqiptare apo ceshtje te lidhura me te.
2- Te gjashte ata persona jane pjestare te komunitetit kulturor vlleh direct apo indirekt (pothuajsevllehet)
3- Te gjashte ata persona lancohen si eksponente te shoqerise civile shqiptare soroiste.

(vllehe dhe pothuajsevllehe- pothuajsevllehet jane ata qe shqiptare qe jane reshtuar ne nje barrikade antishqiptare me eksponentet e spikatur vllehe te shoq.civile "shqiptare")


Dhe autori pyet: te jete Koincidence? Te jete rastesi? Te jete paranoje e autorit dhe aspak realitet?
Ne vezhgim autori ka aluduar dhe shtjelluar shume ideja te cilat e bejne kete perceptim me shume realitet se sa paranoje.


Shqetesimi i autorit eshte si me poshte:

Citim nga teksti:

“Ajo që mbetet e pakuptueshme dhe jologjike është fakti që pikërisht njërëz të spikatur të këtij komuniteti kulturor vlleh kanë aksesin e plotë të gjithëpushtetshëm në përgatitjen e opinionit publik sa herë që diskutohet diçka e lidhur thelbësisht me çështjen kombëtare(!)
Vallë ky vend me emrin Shqipëri nuk ka shqiptarë të cilët do e beënin më mirë mbrojtjen e çështjeve kombëtare të Shqipërisë?
Vallë ky vend që quhet Shqipëri nuk paska studiues shqiptarë, akademikë shqiptarë, por mbeti “laj thaj” grupi i minoritetit kulturor vlleh që t’u mësojë shqipove dhe botës historinë e Shqipërisë dhe të Shqiptarëve?”

Dhe cfare sugjeron autori si rrugedalje?

Citim nga teksti:

“Mendoj se vetëm një reagim i fortë AKADEMIK (dhe jo sharlatanesk pseudopatriotik) mbarëshqiptar i instancave AKADEMIKE do të jepte shpresa për ndalimin AKADEMIK të kësaj kryqëzate MJEGULLUESE antishqiptare të ndërrmarrë nga shqipfolës pa Atdhe.
Gjithashtu mendoj se reagimi akademik duhet të shkojë paralel me implementimin e politikave kombëtare (gjithnjë akademike dhe jo pseudopatriotike sharlataneske) në tërë sistemin arsimor shqiptar.”


Vezhgimi kishte nje synim dhe shenjester te percaktuar qarte. Nuk ishte nje resume e kontributit qe vllehe te shquar (dhe te tille ka pasur plot sigurisht) kane dhene per Shqiperine ne shekuj, (dicka e pamohueshme kjo gje ), por ishte nje vezhgim i bere per ca palovllehe te diteve tona te cilet predikojne antishqiptarizmin sa here qe u jepet rasti dhe mundesia!
Keshtu te dashur pseudolexues patetike, here tjeter mesoni te mos deformoni tekstin e shkruar.NUK E KENI ATE TE DREJTE! Mesoni te lexoni ME NDERSHMERI DHE JO ME PARAGJYKIM Eshte me e pakta qe duhet te beni nese pretendoni te drejtern e komenteve mbi nje shkrim.

Ps. Sa per analogjine mes cifuteve dhe vlleheve sqaroj se nuk eshte bere aspak ne ate kontekst qe dikush e ka paraqitur, por eshte bere per te theksuar se edhe pse ne kushte te perbashketa migrimesh ne vende te huaja, ne ndryshim nga cifutet qe pesuan nje holocaust, vllehet e Shqiperise perkundrazi u mikpriten nga shqipetaret dhe u lejuan madje te drejtonin shtetin shqiptar ne momente jo te shkurtera kohore te historise. Pra, ndersa cifutet pesuan holokaustin, vllehet perjetuan lulezimin, pikerisht nga bujaria e shqiptareve, po ashtu edhe nga vete geni i tyre i forte i mbijeteses sidomos kulturore.